Një hulumtim i kryer së fundmi tregon se individët që konsumojnë një dietë të pasur me boronica kanë një shëndet më të mirë, përfshirë këtu shëndetin kardiovaskular, menaxhimin e diabetit, shëndetin e trurit dhe mikrobiomën e zorrëve. Gjithashtu boronicat ndikojnë edhe në qelizat përgjegjëse për rritjen dhe riparimin e muskujve.
Studiuesit shprehen se konsumi i një diete të pasuruar me boronica nga gratë për gjashtë javë ndryshon mënyrën e funksionit të qelizave progresive të muskujve.
Studimi u krye në Universitetin Cornell dhe sipas ekspertëve, muskujt humbasin forcën, fleksibilitetin me kalimin e kohës.
Masa e muskujve zvogëlohet tre deri në pesë për qind pas moshës 30 vjeç dhe kjo normë rritet mbi moshën 60 vjeç.
Prandaj, sipas tyre boronicat ndikojnë pozitivisht në përmirësimin e qelizave progjenitore të muskujve dhe kontribuojnë për një stres më të ulët oksidativ, të cilat çojnë në rigjenerimin e muskujve gjatë procesit të plakjes./tvklan.al
Trump thotë se Izraeli nuk do të kthehet në luftë me Iranin
Milan mund të jetë destinacioni i ardhshëm i Alabas
Vazhdon numërimi i votave, këta janë pesë kandidatët më të v...
Rama reagon pas deklaratave të Iranit: Nuk do të frikësohemi...
Tragjedi në Los Angelos – babai vret binjakët e tij 10-vjeça...
Bashkimi nuk ndalet, transferon edhe Arian Azemin