Ndonëse ju mund të konsumoni pije energjike, ju duhet të mësoni si t’i reduktoni pasi shkaktojnë dëme serioze në organizmin tuaj.
Ndërkaq, shkencëtarët kanë paralajmëruar se personat që konsumojnë dy pije të mëdha në një orë mund të sëmurin zemrën e tyre.
Pijet energjike rrisin presionin e gjakut dhe ndikojnë në ritmin e zemrës. Ndër të tjera, studiuesit shpjeguan se problemi nuk qëndron tek kafeina, por tek përbërësit e tjerë.
Studimi u realizua nga “University of the Pacific” dhe zgjati disa ditë pasi u përfshinë 34 vullnetarë që të testonin rrezikun e pijeve energjike në trupin e njeriut.
Kurti: Do të bisedojmë, takojmë e bashkëpunojmë me të gjitha...
Konjufca në tubimin e VV-së: Urime Qeveria Kurti 4
Vjosa Osmani: VV-ja s’ka asnjë arsye që ta refuzojë emrin ti...
Përfundon numërimi i votave në Prishtinë, LVV 48,90 %, LDK 2...
Haradinaj: Kur sovrani flet, të tjerët heshtin
Një 18-vjeçar vritet në Gjakovë, dy të tjerë të lënduar