Rreth kafesë janë bërë shumë studime, ku shkencëtarë të ndryshëm kanë arritur në konkluzione dhe mendime të ndryshme në fund.
Por sëfundmi shkencëtarët kanë arritur në përfundimin se pirja e kafesë ndihmon në parandalimin e dibetit.
Sipas tyre pirja e tre ose katër gota kafe çdo ditë zvogëlon rrezikun e zhvillimit të diabetit të tipit 2, sugjeron një rishikim shkencor. Studiuesit u trajuan përmes 30 studimeve, të cilat përfshinë rreth 1.2 milion njerëz, për të bërë përfundimin.
Grupi, anëtarët e të cilit janë firmat kryesore të kafesë duke përfshirë Lavazza dhe Nestle, pretendojnë të jenë të përkushtuar ndaj shkencës së kafesë dhe shëndetit.
Shqyrtimi i ri i prezantuar në Asociacionin Evropian për Studimin e Takimit të Diabetit në Berlin, përfshi një studim të kryer në vitin 1967. Ata gjetën se pirja e tri gota kafe të kafesë u shoqërua me një rrezik 27% të zvogëluar.
Rreziku i zhvillimit të diabetit të tipit 2 ra deri në shtatë për qind me çdo filxhan shtesë të kafesë të konsumuar. Diabeti i tipit 2 është një problem në rritje në të gjithë Evropën dhe SHBA-të.
Izraeli godet qytetin libanez të Tiros, pavarësisht paralajm...
PDK pas zgjedhjeve: Zgjedhjet e brendshme mund të nisin në s...
Inspektorati në Mitrovicë ndalon punimet që po kryheshin pa ...
Në Forumin Ekonomik të Vjenës, Kurti fton kompanitë e huaja ...
Nico Paz merr vendimin e papritur rreth të ardhmes së tij
Spalleti e do me çdo kusht tek Juventusi, por ky është vendi...